مدیر سازمان جوانان یزد:

شناساندن زوایای شخصیت امام خمینی(ره) کار فرهنگی جدی را می طلبد

یزدفردا"مدیر سازمان جوانان استان یزد از برگزاری همایش بزرگ یگانه قرن در استان یزد خبر داد و گفت: شناساندن زوایای شخصیت امام خمینی(ره) این شخصیت بزرگ کار فرهنگی جدی را می طلبد.
" مهران اژدرپور"شناساندن زوایای شخصیت و زندگی امام خمینی (ره) را نیازمند کار فرهنگی جدی دانست و افزود: نویسندگان و پژوهشگران جامعه ما موظفند در زمینه معرفی ابعاد زندگی امام خمینی (ره) بر آحاد جامعه تلاش کنند.
وی با اشاره به شخصیت والای آن بزرگ مرد تاریخ ادامه داد: ایشان انسان كاملى بود كه علم و عمل را به هم آميخته و عرفان و اخلاق را در خود مجسم نموده و با فقاهت و اجتهاد واقع بينانه، بيانگر احكام و سياست و حقوق اسلامى بوده است.
وی با تاکید بر این که میثاق با امام، بازنگری پالایش مجدد است ادامه داد: هویت امروز ما، شخصیت امروز ملت ما و بیداری و عزتی که امروز بشریت دارد و آن حرکت عزت بخشی که امروز در تمام ملت ها مشاهده می شود مرهون حرکت و هدایت های امام است.
مدیر سازمان جوانان استان یزد با تاکید به این که حرکت امام به همه بشریت تعلق دارد اظهار داشت: پیام امام این بود که تنها راه نجات بشر بازگشت به تعلیمات انبیاست.
وی افزود: آرمان های بلند امام در اندیشه های ناب ماندگار است ، امام خمینی(ره) مرتبه ای پایین تر انسان کامل یعنی معصومین(ع) بود و در ابعاد مختلف از جمله تقوا، جهاد، عدالت و سیاست، علم و خشیت الهی از معصومین (ع) الگو گرفته بود.
وی با تاکید براین که جنس انقلاب اسلامی، جنس نهضت عاشوراست بیان داشت: برنامه‌هاي دهه فجر باید با برنامه‌هاي عاشورا و نهضت حسيني (ع) رقم بخورد.
" مهران اژدرپور" در ادامه با اشاره به برگزاری همایش بزرگ یگانه قرن اظهار داشت: این همايش به منظور معرفي ابعاد زندگاني بنيان گذار انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) 26 بهمن ماه در شهر يزد برگزار مي شود.
مدیر سازمان جوانان استان یزد گفت: در اين همايش دو روزه شرکت کنندگان به ويژه جوانان با اجراي برنامه هاي متنوع با ابعاد شخصيتي و سياسي و فرهنگي حضرت امام خمينی (ره) آشنا می شوند.
" مهران اژدرپور" در پایان گفت: دراین همایش رحيم پور ازغندي حول محور ابعاد فرهنگي، شخصيتي و اجتماعي و سياسي معمار کبير انقلاب اسلامي سخنراني خواهد کرد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا